Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Nagłówek strony
  • Aktualny numer
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Rada programowa
    • Recenzenci
    • Informacja o licencji
    • Zasady polityki publikacyjnej
    • Polityka prywatności
    • Historia
  • Archiwa
  • Ogłoszenia
  • Dla autorów
  • Biblioteka FN
  • Kontakt
Szukaj
  • Register
  • Login
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 19 Nr 2 (2011): FILOZOFIA NAUKI

20112.png
×
Opublikowane: 2011-06-01

Od redakcji

  • Od redakcji
    Mieszko Tałasiewicz
    5
    • PDF

Artykuły

  • Józefa Życińskiego koncepcja pola racjonalności
    Tadeusz Pabjan
    7-18
    • PDF
  • Can Perceptual Experiences Justify Beliefs?
    Karol Polcyn
    19-28
    • PDF (ENG)
  • Redukcje ontologiczne w matematyce. Część II: Strategie argumentacyjne na rzecz realizmu
    Krzysztof Wójtowicz
    29-40
    • PDF
  • Serie Leibniza i problem dynamiki w kwantowaniu grawitacji
    Marek Woszczek
    41-62
    • PDF
  • Mechanizmy „staczania się” po równi pochyłej
    Krzysztof A. Wieczorek
    63-83
    • PDF
  • Argument Petera Ungera za nihilizmem mereologicznym
    Krzysztof Hansen
    85-97
    • PDF
  • Logika niemonotoniczna jako sposób wnioskowania w niesprzyjających warunkach
    Anna Wójtowicz, Marcin Trepczyński
    99-103
    • PDF
  • Niemonotoniczna logika niefregowska
    Anna Wójtowicz
    105-114
    • PDF
  • Tomasz z Akwinu niemonotonicznie
    Marcin Trepczyński
    115-121
    • PDF
  • Problem zmiany a identyczność numeryczna
    Adam Andrzejewski
    123-133
    • PDF
  • Zarzut epifenomenalizmu jako zarzut zewnętrzny względem monizmu anomalnego
    Katarzyna Paprzycka
    135-152
    • PDF
Język / Language
  • POL
  • ENG

ISSN: 1230-6894

e-ISSN: 2657-5868

Zgłoszenie tekstu

Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Słowa kluczowe

Filozofia Nauki – kwartalnik | ISSN 1230-6894
Wydział Filozofii UW, ul. Krakowskie Przedmieście 3, pok. 306, 00-927 Warszawa | filnauki.wfis@uw.edu.pl

O systemie